Livet.

Livet känns så himla jobbigt just nu. Hur ska man kunna bli hel igen det känns så himla långt bort. Har tyckt att livet senaste tiden rullat på för mig och ja antagligen för bra för att det skulle fortsätta. Står och trampar på ruta ett igen. 
 
Aldrig känt sån smärta och sorg. Jag vill vara stark och se framåt men det är lättare sagt än gjort. Fine hela livet är väl inte slut men det känns som jag gått sönder. Framtiden som jag sett har gått i tusen bitar.  Lyckan jag känt inom mig senaste tiden är som bortblåst. 
 
Jag måste nu lägga fokus på mig själv . Att ta tag i mig själv sträcka på mig och hoppas att allt blir bra jag vill tro att framtiden ser ljus ut även för mig och att jag kmr bli lycklig. Men just nu ser inte livet ut som jag önskat, som jag målat upp i huvudet. 
 
Även att få ett besked om kronisk sjukdom är inte det roligaste heller. Detta har tagit sån energi ifrån mig och jag är arg på detta för jag känner att hälsan kommit ivägen och förstört så mycket i mitt liv. Att senaste året behövt kämpa för att få hjälp flertal ggr tar på krafterna. Att hela tiden inte bli trodd och fått fel diagnos. Så ja skönt att det är löst nu att jag fått det klart för mig varför min mage är som den är. Nu kan det bara bli bättre med detta och hoppas medicinerna hjälper mig till ett bättre liv! 
 
I vilket fall som så önskar jag att allt var annorlunda. Men frånochmed nu ska jag försöka lova mig själv att vara stark även om ångesten tar över ibland. För min del vet jag att det kommer bli bättre om jag tror på mig själv!
 
 
Avslutar detta kort sagt- var rädda om varann därute. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0