Be strong.

Jaha ännu en dag har gått. Dagen har varit helt okej har suttit i solen på balkongen med emelie. Både pratat allvar men även skämtat och skrattat lite känns alltid bra när man kan glömma för stunden. 


Men så fort man blir ensam kommer alla tankar och känslor och ångesten kryper på en innanför skinnet vet inte vart jag ska ta vägen ibland. Igår var en dag tex då jag kände mig stark varför kan jag inte känna så hela tiden? 

Har så svårt att se fram emot att göra saker. Göra saker utan dig.planera saker med dig. Det var ju inte så det skulle bli. 

Jag är glad att jag har vänner och familj omkring mig som stöttar men ändå kan jag känna mig så ensam och tom..så konstigt! 

Hahaha och årets deppigaste blogg just nu går till mig men fan det är så skönt att få skriva av sig ibland 🙏 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0