Underbar dag

 
Hej på er! Idag har jag hunnit med så mycket. Väldigt skönt att vara ledig en dag som denna, lyyyyx ;) Tog lite sovmorgon till typ halv nio sen blev det frukost och bullbakning. Blev även en liten storstädning på det, torka golv och grejer, mycket duktigt av mig tycker jag!! 
 
Var tvungen att gå ut i det fina vädret med så blev en liten promenad i solen. Sen kom mammsen förbi på en kopp kaffe och nybakta bullar, vi satt oss ute i solen och njöt, livet är fint ibland. Neråt en snabbis och handla och sen hann jag väl knappt innanför dörren förns jag blev rastlös så cyklade bort till sara och snackade lite skit :)
 
Så vad ska man säga, effektiv dag :D haha. Imorgon blir det jöööööbbbbb hela dagen lång igen, tummen upp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0