Gymmet!

 
Idag skulle jag jobbat en kortis men det blev en heldag ändå, det tackar man väl ändå inte nej till :) Helt underbart att vara ute i solen hela dagarna med barnen, då kan man inte annat än att älska sitt jobb. underbart!
 
Drog sen till gymmet med en kompis, bra att vi kunde släpa dit varann idag, kände inte fört men jaa idag fick det inte bli några undanflykter kände jag. Blev iaf 4km på löpbandet, ändå stolt över det eftersom jag inte tränat på nått år snart!! sjukt..... men jaa där sprang jag och flåsade o svettades, röd som en jävla tomat i huvvet hahaha :D sen lite styrka på det med! Kändes härligt att gå därifrån :) heja heja!
 
Ikväll har jag bara chillat i soffan med god mat och jaa, tiden gick fort ikväll snart dags att lägga sig ju. Och vet ni vad, imorgon är det fredag igen!!! fattar inte vart dagarna tar vägen? det är ju snart sommar, gud så härligt :D längtar lite till varma sommardagar, grilla och bara ha det gött, och ett och ett annat glas rosé också ;P hehehe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0