Efterlängtade sol

Tjenaaaaaaaaa!
 
Har jobbat på riktigt hårt hela veckan, vilket jag verkligen behövde efter att ha legat sjuk i över en vecka lixom. Veckorna går ju så sjukt fort, hinner inte med ju! I fredags efter jobbet blev det bara hem och fixa sig sen kom min älskade bästis över så korkade vi upp med vin, räkor ost och kex. Blev sedan utgång på platens, verkligen jäkla lyckad och kul kväll :D 
 
Igår var man lite småseg när man vaknade...hehe. Tur man piggnade till till slut eftersom det var kalas hos mormor som fyllde 75år igår grattis grattis lilla mormor <3 Kan säga att smörgåstårta smakade underbart!! det bästa som finns vafan! Resten av kvällen spenderade jag hemma för mig själv bara, kollade mello och bara tog det lungt, funkade väl det men jag hatar att vara ensam får verkligen panik på det ibland, tur jag har min lille Billy.
 
Snart dags att snygge till sig lite dååå, blir en tur till stan i det fina vädret. En liten fika på nån uteservering i skinnjacka kanskeeeeeeee ;) whop whop. Så jävla pepp för vår just nu! Behöver det här fina soliga vårvädret i mitt liv just nu!
 
Ha en gryyyym dag! puss heeeeeeeej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0