Effektivt!

 
Gud vad mycket man hunnit med denna söndag :) Ställde ju mitt alarm för att gå upp och träna, kände verkligen inte för det men släpade ner mig själv dit ändå, så kände mig ganska stolt när jag gick därifrån speciellt när jag sprungit 5km! Kan säga att det var lite svettigt, haha nöjde mig med det idag skippade styrka.
 
Jahopp blev städning och dusch när jag kom hem. Sen vidare ut till berg där jag fikade med mor och far. Sen har pappsen och jag tapetserat hemma hos mig i eftermiddag, åhh dert blev verkligen så bra är så nöjd verkligen. Kul att fixa med sånt där med tycker jag :) Hann även med en snabbtitt bort till wöbbins hus och tittade på det, lääängtar lite till inflyttningsfest jao hehe. fint var det iaf!
 
Och sen har även mor o far varit här ikväll på lite middag, mysigt! Inte varje dag man bjussar dem på mat så det uppskattade dem nog :)) Resten av kvällen blir bara chill...upp före kl 5 imorgon!!! taggaaaaaaa...haha fyfan är ju inte sådär värst morgonpigg direkt men men slutar ju vid 14 då, vilket är skönt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0