Blåsigt

 
Då var denna tisdagen gjord, snart fredag igen ju ;) Blir att jobba på samma ställe hela veckan ut, känns underbart. Haft en så bra dag på jobbet idag, hela eftermiddagen var vi ute i solen, dock var det ju sjuukt blåsigt men vi trotsade det och käkade mellis ute ändå, måste ju njuta av solen :D 
 
Har knappt varit hemma en timma och redan lite rastlös kan jag känna...haha herregud ibland kan man ju undra vad problemet är ;) haha. får väl se vad jag hittar på för något, baka något kanske eller en liten promenix i solen innan den går ner.. Ja ja och helt plötsligt har jag börjat blogga liiite mer iaf ;P tröttnar väl snart igen kanske.. men ibland känner man bara för det och ibland inte alls, sjukt länge jag haft min lilla kära blogg. Hunnit skriva ner en hel de skit i den faktikst, kul att titta tillbaka :)
 
Nehee nu får det fan bli en liten promenad! Puss heeeeeej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0