2015

 
Gott nytt år då kära bloggläsare ;)
 
Min nyårsafton blev ganska lugn, hade några vänner över på trerätters hemma hos mig. Vi drack och spelade spel och snackade skit bara. För min del blev det sovdags runt klockan ett faktiskt. Känner att det är nog med alkohol och sånt där, visst fine att sitta hemma och dricka lite enbart för att det är gott och trevligt men i år kan jag lova att det blir lite mindre harrys iaf, eller vad säger du em? ;) hahah.
 
Ska ta tag i mitt liv och koncentrera mig på att må bra och tänka på mig själv. Inte lägga energi på massa annat som bara gör en ledsen ändå. Ska ta tag i träningen igen vilket känns bra, senaste halvåret har jag varit så lat och inte tänkt på vad man stoppat i sig ibland känns det som. Ångrar så mycket att jag slutade med träningen förra året då jag verkligen hade flåset uppe men tappade hoppet då det knappt hände något. Får väl försöka att inte ge upp denna gången som jag alltid gör. Förstår inte varför. Hopplösa människa. pust........
 
Nehe nu ska jag ta tag i den här dagen och göra något. Puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0