Sunday

 
Ännu en nykter och lugn helg för min del, inte varit ute någon helg i år, senaste var i sutet av november! 2014 blev det verkligen för mycket av det där. Faktiskt skönt att bara vara hemma eller göra annat på helgerna än att supa lixom. Men utgång lär det bli framöver snart iaf :D Då lär det nog bli roligt när man inte varit ute på länge!
 
Igår var jag i berg nästan hela dagen, men började dagen med att lägga mig i solariumet :D så skönt, behöver lite sol såhär års. Syrran med familj kom till berg på förmiddagen så blev att leka med fisan, vi byggde snögubbe och åkte pulka och lite sådär. Så avslutade vi kvällen med tacomys :D
 
Idag blir det nog att hänga lite med emelie, som vanligt haha :D Annars inget speciellt planerat. Hoppas på att jobb rullar in i veckan, har jobbat massor senaste tiden, känns helt underbart! Lär ju gå åt pengar nu då jag ska tatuera mig snart!!!!!! assåååååååå är så lycklig över detta att det äntligen blir av och det är inte långt kvar nu, endast 10 dagar!!!!!! :D åhhhhhhhhhhhhhhh. Lycklig tjej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0