Suger att vara sjuk

 
Åhh vad fan ska man gå och bli sjuk för? :( tråkigaste som finns är fan att vara sjuk, usch. Kände mig inte alls bra på jobbet i onsdags men tänkte att jag kunde jobba torsdag ändå men när jag vaknade kände jag mig mer död än levande, typ 100 graders feber och snor i hela huvet..aee fyfan inge roligt! Så igår och idag har jag bara legat hemma och kurerat mig, knarkat panodil och nässpray i mängder.
 
Har ju iofs varit iväg i berg nu ikväll och ätit med mamma och pappa, äta mig frisk ;) haha. Men är det inte lite sjukt hur jävla mkt äckelsnor kroppen kan producera???? hahah fyfan 1000000 talas näsdukar har väl gått åt, jaa för er som vill ha den informationen ;) hehe
 
Nu blir det bara chill resten av kvällen framför datorn och tvn, kanske plockar fram min godispåse sen... har hört att man blir friskare fortare om man äter godis :D moahahah
 
bild från förra helgen, så jävla skönt med en lugn och myshelg nu bara!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0