Sammanbrott x 1000

 
Nämen tjenareeeeeee, när ska jag blir bra på att skriva i min lilla blogg igen??? Nämner alltid att jag ska bli bätrre på det men narr det kommer nog aldrig att hända, tappat intresset lite fört tror jag! 
 
Tänkte berätta en grej som hände idag, fixade med handlning och grejer på förmiddagen gick hem och började att baka semlecupcakes som jag skulle bjuda familjen på tänkte jag. Står och fixar med de och dem blev såååå fina och så bra, var så nöjd så det skulle bli kul att bjuda på dem. Ställer in dem på en bricka i kylskåpet. Sen när jag ska ta fram dem straxt innan mina gäster kommer så vet jag inte vad jag gör tappar helt enkel brickjävel på nått jävla sätt, eller jaa muffinsen faller av rakt ner i golvet, PLASCH!!!!!!!! assåååååååååååååå mittt fucking jävla ryck jag fick?????? där ligger mina muffins som VAR så fina som ett jävla potatismos på golvet. fyyyy.
 
Mor o far fick helt enkelt köpa med lite grädde så jag kunde slänga ihop några lite fort då de kom, men assså nee detta var inte kul. kanske kul i efterhand för hur fan lyckas man?????? klumpiga människa. haha!

Anyway imorgon är det måndag sen tisdag och sen äntligen onsdag........LÄNGTAR så mycket!!!!!!!!! vill bara att mina två jobbdagar ska vara över typ nu nu nuuu!!! Får hoppas de går fort iaf. Men jaaa nu är det ju bara söndag än sålänge fast är ju redan kväll så att, haha den kommer att spenderas med grannen, käka lite pizza ihop och se nått på tv. trevlaaaaaaaans! :D hungrig som ett jävla as med!
 
Ha en fin söndagskväll! puss och heeeeeeeej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0