Fredag!!!

 
Nämeen tänka sig att det för en gång skull är fredag idag för mig då jag är ledig på en lördag imorgon, jaa ni hörde rätt. Skönt att få vara ledig då alla andra är lediga också :) wieee! Så imorgon blir det att fira syrran på kvällen iaf sen på dagen fixa med lite grejer, bla hämta en byrå jag fyndat.
 
Tänkte förrresten försöka komma igång lite med att blogga, tycker ju det är roligt men har bara inte riktigt haft tid för bloggen känner jag eller något roligt att skriva om eftersom jag för det mesta jobbar och när jag inte jobbat så har jag mina dagar fullbokade med andra saker så sitter fan sällan vid datorn. Sen ska jag även komma igång med träningen snart igen...åhh ni kommer ju ihåg hur duktig jag var i våras?! Hoppas att jag kan hitta dit igen och köra på hårt igen. Har lixom gått upp alla kilon jag gick ner, bra jobbat haha...usch!!
 
Nu blir det jobb tills sent ikväller, får hoppas denna dagen går snabbt :) Ha en bra dag! puss heeej
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0