Drängarna!

 
Måndag då, blir fredag för mig idag eftersom jag är lite långledig med hela tre dagar, vad fan ska man hitta på då??? haha finns säkert nått att göre.. 
 
Anyway i lördags var jag ledig, skönt det. Hämtade byrån som nu står i köket, så himla fint det blev riktigt nöjd. Sen på kvällen blev det att åka in till syrran för att fira hennes födelsedag. Pizza och tårta blev det där, mumms. När jag kom hem drog jag över till Danne på förfest och sen drog vi vidare bort till parken där bla. drängarna spelade, jäkla rolig och trevlig kväll! Kul att träffa nya underbara människor också! :D
 
Nu blir det att dra till jobbet snart, fyfan dålig väder idag med.. kanske blir lungt på jobbet men man vet aldrig, iband kommer halva åtvid in samtidigt och ska luncha lixoom, haha ;) Ha en fin dag i regnet! Puss hej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0