Det vidrigaste på länge!!!

 
Härliga underbra alediga lördag!!! :D dig har jag längtat efter lite grann faktikst! Igår blev det verkligen en långdag på jobbet, 11 timmar men ja man kan ju lika gärna jobba då man ändå är där lixom, dock blir man ganska trött i fötterna haha.
 
Det vidrigate när jag kom hem då, la mig i soffan ringde mammi ochn snackade och helt plötsligt ba "fan i helvete det sitter en spindel i taket!!!" på rikigt så har jag fan fobi får dom där äcklena :( Fick panik och visste inte vad jag skulle ta mig till, hjärtat slog verkligen i hundra och tårarna rann av alla panik hahahha herregud, mamma måste tro att jag är helt dum i huvvet tur hon va med på telefon och stöttade mig ;)
 
Tog tillslut mitt spray och sprayade massa på den tills den föll ner på golvet, sprayade lite till och sen ställde jag en mugg över den, så jaaa muggen står kvar jag har inte vågat lyfta på den än hahahahaha så feg men asså nej det där var det vidrigaste på länge!!! :( har typ sett en eller två spindlar här innen tidigare, tror billy käkar upp dem men denna hade han visst missat... kanske för att den var enorm!!!!! blää
 
Neheeee nu är det dags att ta tag i denna dagen och börja fixa med det man ska hinna med haha, lediga dagar finns det alltid massooooor att göra ;) hehe.
 
lilla mys billy <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Dom dör (tyvärr) inte av hårspray. Men dom sinkas för stunden så man kan hinna mosa dom^^

2014-09-06 @ 11:28:56
URL: http://betheperfectyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0