Bebismys

Tjaaaaa kära läsare... ;) hehe
 
Idag har man inte gjort sådär allt för mycket, stack iväg på förmiddagen och solade lite, behövs ju verkligen i den här kylan, usch höll på att frysa ihjäl ju, varmt o gött i solariumet som vanligt iaf. Sen kom jag hem tog mig en dusch och så kom Sandra och wille över på besök, så mysigt. Passade på att gosa massa med honom idag då han för en gång skull var vaken haha han to bara en snabb powernap i min soffa men sen ville han snacka med mig så vi snackade om allt möjligt ;) haha gullisen!
 
Drog sen neråt och shoppade lite, lika kallt då! Måste verkligen köpa mig en höstjacka, skinnjackan är ju inte sådär jättevarm precis.. :( ehmm jaaa annars dåå, fixat med tvätten och sen har jag bakat chokladfudgebrownies men gjorde det mer som en tårta så någon som vill komma på fika? :D
 
Nu blir det bara chill reste av kvällen, kanske pyssla med att fixa mitt cv lite grann och söka nått jobb eller två. Ja med andra ord så har jag slutat på restuarangen, iaf att gå på schema, stänger ju i oktober nu med så. Får hoppas på några mer tider där då o då innan de stänger :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0