Tandläkarn dåååå

 
Idag har jag ally varit uppe tidigt, baraaaa för att dra till tandläkaren, varför alltid så tidiga tider där? suck... hadehela tiden ställt in mig på att det va på fredag jag skulle dit men igårkväll så slog det mig att det inte alls är den 9e på fredag utan idag, haha tur det annars hade man väl fått betala för man inte kom dit lixom. anyway nu till det viktiga, jag hade inga hål!!!!!! :D åhhhhhh sååå glad över det så rädd nu för tiden för attgå o laga och greja med tänderna. Passade ävenpå att skaffa tandförsäkring, lika bra det att betala en summa per år så får man gå hur mycket som helst ju.
 
Var sen en sån där gullig dotter och gick in i handlade lite frallor och gott på ica och cyklade ut till berg till mammi så käkade vi mysfrukost tillsammans, mysimys inte varje dag man äter frullis med sin kära mor ju :)
Jahopp är ju förövrigt riktigt bara vara hemma mys väder idag så blir väl att stanna inne, myst ner mig bland alla mina tusen kuddar i sängen just nu och gosfilt kanske stannar här hela dagen haha ;)
 
Pöss på er! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0