Onsdag!

 
Idag har jag styrt med att städa o greja lite grann iaf. Vid ett drog emelie och jag till mitt gammle jobb, alltså golfen och så lunchade vi där, mycket gott som alltid ;) så sällan vi lunchar ihop ute så det var mysigt! Sen drog vi neråt och handlade lite, fyndade en sån fin blomma att ha i mitt fönster, livade verkligen upp lite :) bra bra!
 
Håller nu på att baka bullar, eller har slängt ihop degen så väntar på att den ska jäsa klart så jag kan baka ut bullarna. Blir bog fina kanelsnurror idag :) mummsiii, tänkte väl att då kan jag äta typ ett 20tal bullar ikväll till greys anatomy :D åhhhhhhhh pepp för att det börjar igen haha bara för det är det ända jag följer nu för tiden ;) hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0