Barnvakt

 
Hejsan! :) ett tag sen man skrev här nu igen. Idag har jag varit barnvakt till Lovisa hos mig på förmiddagen, hon skötte sig som vanligt lilla gullungen. Vi ritade lite ihop och busade men hon roar ju sig själv ganska bra helt plötsligt satt hon på golvet med min filt och billys leksak och åkte båt och fiskade sa hon, haha så söt :)
 
Blev sen att gå neråt med henne och möta upp mamma syrran och brorsan på sandelius, lunchade där dock så var jag tråkig och tittade på när de käkade, min mage har verkligen levt sitt egna liv idag så har inte kunnat äta förns nu ikväll, så tråkigt det där att må sådär, ingen matlust alls när det blir så :( blä bode verkligen vara nått fel! Men käkade ju pasta igår så mycket möjligt ätt det är det som ställde till det för mig.
 
Nu blir det chill i soffan resten av kvällen, greys anatomy börjar ju snart ;) hehe det får man inte missa!
 
Puss och kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0