Tjena

 
Igår fyllde pappa år så direkt efter jobbet blev det hem och duscha sen ut till berg. Blev grillat och tårta och kaffe, sen hade ju jag bakat både kärleksmumms, vaniljhorn och cupcakes så mätta blev vi iaf. Kan säga att lovisa gillade mina cupcakes, iaf glasyren ;) hehe. Var en mysig kväll med familjen.
 
Älskar min familj så mycket! <3
 
 

 
Idag gick jag faktiskt upp klockan åtta på min lediga dag ;) det ni!! inte illa gjort. Käkade frukost sen så cyklade jag bort till solariumet och solade 20min, får ju nöja sig med det när nu solen aldrig vill titta fram, jäkla tråkigt sommar det varit hittils :( usch!! Passat på att tvätta idag med hehe. Sen hann jag även med en fika hos sara och wilmis, även sophia var över en sväng. Följde sen med mor och far till stan en liten sväng. Shoppade ett linne och trosor på rean iaf sen blev det inte så mycket mer.
 
En ledig dag går så fort, nu är det jobb fredag till nästa torsdag, varjeeeeeee dag. Sen är ja ledig fredag lördag söndag, fyfaaaaaaaan vad jag längtar!!!! :D :D hihihi
 
Puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0