Årets första dopp!

 
Ni vet väl vad jag gör om dagarna och kvällarna...joo jobbar såklart hehe ;) Suger att det är så himla fint väder men men huvudsaken är att pengarna rullar in, även om det känns sjukt tråkigt ibland att stå inne och slita då folk har semester och grejer..ja ja. 
 
Idag fick jag sluta kl 15, vilken jävla lyx!! Så hann med en glass med pappa i berg sen passae jag på att sola lite. Sen hämtade emelie upp mig så drog vi och handlade hem hit över en kaffe och sen ut till örn där vi tog oss ett kvällsdopp.Årets första för min del, det var jävla gött det! även att det var lite kallt... hehe ;)
 
Nu är det bara tre dagar kvar att jobba tills man iaf har en dag ledigt, ska bli skönt det! Förhoppningsvis hittar man på ngt roligt då :)
 
Puss på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0