2-års kalas!

 
Hej på er, bloggen är väl inte den jag prioriterar mest just nu. Jobbar ju en hel del med andra ord, sitter typ aldrig vid datorn ens. Mina lediga dagar är oftast fullbokade med annat kul ;) hehe.
 
Helgen har varit great iaf, efter jag slutat jobbet i lördags så blev det in till linköping och festa, harrys och sådär som vanligt haha, blivit lite väl mycket sånt på senaste tiden men bara roligt! 
 
I söndags var det 2års kalas för lilla Lovisa, aaw lilla gumman börjar bli stor! Var även ledig igår, så då passade mamma och jag på att umgås så blev en tripp till falerum där jag bjussade henne på lunch, mys :) Idag är det jobb igen som gäller! pengar pengar... hehe
 
Ha det gött, puss heeeeeeeeeej
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0