söndagsångest..

 
Whoooooop söndagsångest jao. Äsch mår faktikst bra idag är bare lite seg. Med andra ord så var det festligheter för min del igårkväll/natt, vi var ett gäng inne hos kim i stan, lite förfest där som var mycket trevligt sen drog vi ut, men blev att vi aldrig gick in nån stans bara för det var sån jävla kö. jäkla folk. fy. Och stckars emelie hade så ont i sin hand som hon brände på spispattan som någon råkat dra på, assåå fyfan tyckte så synd om henne, såg inte bra ut :( Såå jaaa drog väl ner lite på stämningen när det hände tyvärr, tråkigt, sen vetefan vad det var med mig, brukar vara jättepepp på dansa o utgång men ville bara hem med bussen, tusen tankar i huvudet kan man säga...så japp blev att åka hem till åtvid, var för övrigt så förbannat kallt när jag gick hem från bussen, höll på att frysa ihjäl ju blä :( sjukt gött att krypa ner i sängen då jag kom hem, somnade ganska fort där ja. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0