Söndag.

 
Bra helg. I fredags så blev det käk och alkhol hos mig med Emelie, drog senare in med bussen in till stan. Hamnade sen på harrys, träffade wöbbin och hans vänner, dansade sen hela kvällen..så jävla kul kväll! Sen var martin världens snällaste och hämtade upp oss, underbart att komma hem till sin egna lille säng och däcka haha :D
 
Lördags blev det verkligen en slödag, soffan och sängen hela dagen. På kvällen så var vi ett litet gäng ute i berg hos brorsan och dracka alkohol, jag hade inget med mig skulle vara nykter men när teqilan åkte fram så blev det visst ett par shotts ändå.. ;) sämst av mig haha!
 
och jaaa idag blev det ännu en slappis dag, emelie har varit över på en köpp kaffe bare! Är för övrigt så jäkla trött på allt, assåååå kan något roligt hända i mitt liv nån gång snart? dah.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0