Soffmyyyys

 
Slappis dag! Eller vafan jag har tvättat iaf och grejat. Emelie var över på lite te på eftermiddagen, slängde även ihop en sån jävla god lunch ibland är man ju mästerkocken själv lixom man tar väl det man har hemma, hade i creme fraich, paprika, bacon, mango chutney, curry och paprikpulver och det blev som sagt supergott, prova själva! Somnade sen till på sängen och vaknade och kände mig supertrööööttttt men tog tag i mitt liv och hoppade i träningskläderna och powerwalkade ut till berg, bra gjort mickis whooooop! ;) Så fick lite käk där ute med, gött!
 
NUUUUU kära läsare så ska jag mysa ner mig i soffan och se dubbelavsnitt av Greys Anatomy, åhhhh hade inte koll på att det började idag så nu blev jag lycklig när jag såg det, hihih :D Kommer ihåg att det slutade såförbannat spännande sist, åhhhhh!! kanske kanske nån ostbåge till det eller två.......mja får se ;)
 
Sjukt höstlig bild jag tog förut då, haha nerå men gud jag blir som ett barn med alla löv på marken vill bara sparka runt i dom och vara allmänt lycklig hihi ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0