playing with fireee

 
Heeej på er, läget dåråååååååå? :) men mig äre bra! Idag vaknade jag kl 11 så jäkla sjukt längesen jag sov så länge..var väl trött helt enkelt haha! Hopp annars har jag varit på jobbcoachning, sista dagen för övrigt så det blev fika och sen så bowlade vi gjorde ju faktikst EN strike, lite proffsigt eller bara tur kanske haha! Kul var det iaf, borde fan spela oftare! 
 
Blev sen ett besök hos kära kvinnohälsan.. har ju gått o blivit gravid...blää hahah okej bara skojja! haha anyway skulle kolla bodtryck vikt o grejer och jag hade gått ner 2 kg sen sist iaf...alltid nått så nu blev dom la lite glada för nu har jag inte fetma längre (bara nästan!) haha.
 
Imörn ska mammi luncha hos mig sen på kvällen blir det myskväll med erik och emelie, åhh längtar! :))
Ha det gött puss heeeeej <3
 
Dagens Mickis ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0