Hälsans stig

 
Tjenaaaa, läget? :D Med mig äre bare bra med idag! Var uppe redan straxt efter kl 8, ganska duktigt ;) haha. Satt och käkade frulle framför nyhetsmorgon, vuxenpoäng där! Bestämde sen träff med sara och lilla Wilma över en promenad, så blev hälsans stig tog väl nån timma att gå, mycket skönt ute förutom att det blåser!
 
Hann lagom komma innanför dörren så ringer emelie och vill komma över på kaffe så en kaffe med henne blev det, kanelbulle på det med eftersom det är kanelbullens dag idag...för jag menar att jag verkligen aldrig äter bullar annars öhhhh haha. Resten av eftermiddagen blir det att fixa med tvätten och sådär innan man får besök ikväll ;)
 
aaw lilla wilma, detta är dock första ggn jag träffade henne endast några dagar gammal <3
Fina klänningen hon fick av mig med hihi.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0