Beställt !

 
 
Torsdag, kan inte fatta vart dagarna tar vägen? sjukt. Åhhh igårkväll mellan 21-23 satt jag helt inne i tvn och tittade på greys anatomy, så jävla spännande längtar tills nästa onsdag redan ;) tss! Hoppp idag ser det ut att bli en jäkligt lugn dag, ska försöka göra något vettigt men vad lixom? Söka lite jöbb.. Har varit en sväng och solat iaf, gött var typ två veckor sen jag gjorde det!
 
whop whoop anyway blev visst lite spontan nattshopping här på internet igår, beställde hem lite grejer från piercingkungen. Jaoo jag tänkte faktikst börja töja mitt andra öra med hihi dock inte lika mkt som det andra men lite grann barre för det är så snyggt lixom! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0