awesome helg!

 
Nämen hejsan på er, himla trevligt med en lite extratimme idag för ni har väl inte missat att det är vintertid nu och med andra ord så kommer det vara mörkt 24/7 lixom ( fyfan det är inte okej!
 
Har haft en bra helg, i fredags så blev det stan med mamma och mötte upp syrran där och lunchade och gick ihop med stan lite med :) På kvällen var det bare att bege sig in till linköping igen, anton och sandra hämtade upp mig så åkte vi till sofie och pelle på lite mysmiddag, mkt trevligt och gott! :D 
 
Igåår blev det marknaden en svän med mamma, inte så mycket att ha som vanligt. Blev sen en sväng ut till berg och fikade där. Jakob kom en sväng till mig på kvällen, så blev godis och film, mysimys! hyrde två filmer på shell med bara en film funnkade ju....dåligt! så pengarna tbx där vaaaa! 
 
Har för övrigt övningskört ganska mkt senaste tiden, mammas lilla raggarbil den är askul att köra. igår skulle jag köra pappas bil en sväng och wtf två mototstopp?!?!? inte hänt på sjukt länge ju!! då blev jag besviken på mig själv! är väl van att köra mammis bil....skyller på det ;) tss
 
ikväll bli det tacosmys med emelieeee, åhh ska bli så förbannat gott!!!! :D :D hehehe. mat är livet! tss nehe nu kommer em ochhänter mig bäst att gå ut! PÖSSSSSS 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0