3 oktober

 
Hej kära bloggläsareeee ;)
 
Redan torsdag idag, fattar inte vart dagarna tar vägen! Igår var mammi här på lunch vid 12 jag bjussade på potatis fisk och spenet, inte dåligt va? ;) haha. Däckade sen i sängen pga magont...fyfan länge sen jag mådde sådär kasst med magen, kändes som jag skulle kräkas fyfan. Pallrade mig upp i sista sekund och fixade mig för att sen dra till bussen, hade ju bestämt att erik jag och emelie skulle ha myskväll ihop. Bussresan var inte den roligaste, jag hade faktikst med mig en påse ifalll jag skulle bli mer illamående men jag klarade mig men fy fan för att må dåligt på en buss, usch! Kan iaf säga att mitt magont släppte sen, lagom tills vi skulle käka vilket var bra, vi lagade sjukt god mat och tittade på film, mysimys!
 
Ska snart hoppa in i duschen för ska till villan sen och luncha med mammi, ska bli gott! :D Idag har dom den där goda fisk och skaldjursgrytan så måste passa på kände jag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0