sweet dreams are made of this

 
jahoppppp då var halloweenhelgen här dåååå, bjuden på haloweenfest ikväll men har fan bestämt mig för att inte gå. känner inte fört faktikst, dels så har jag inget att klä ut mig till, polisdräkten känns ju sisådär. så förbannat tajt på tjockisen, euuääää :( 
 
kanske hinner ångra mig under dagen om vad jag ska göra, finns ju inte någon som kan ställa upp på att träffa mig och bara ha fredagsmys. forever alone som sagt!! jävla kul. 
 
Förra året var jag på två haloweenfester, ena var jag en förbannat blodig zombie på och den andra festen var jag polis .assåå hahaha :D kan även tillägga att den där röda färgen satt ganskaa så bra, så var lixom rödflammig i flera dagar i fejset xD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0