Söndag

 
Hallå på er
 
Kom nyss hem för en stund sen, varit hos mormor på fika med mamma, pappa och brorsan :) trevligt! Passade på att bestämma en dag då brorsan och jag ska komma dit och snylta lite käk av henne också, fan så bra, alltid så gott att käka där, riktigt husmanskost brukar det bli ;) hehe
 
Luktar sjukt gott från ugnen nu, har nämnligen slängt ihop en hemmagjort pizza haha var så grymt sugen på det så lär ju bli pizza för mig ett par dagar ;) öhhh inte riktigt så att jag käkar upp en helt plåt pizza ikväll eller vad ska vi säga challenge accepted hahaha not :D Så blir att dra på nån film snart för mig och käka.. chill söndag lixom.
 
Dagens mickis ser ut såhääär.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0