så jävla arg

 
GAAAAAAAAAAH jag blir så jävla arg på idol!!!! 
 
jag hatar kevin hatar att han går vidare på sitt utseendet, stör mig att han inte ens är snygg!! Stod lixom mellan honom och jens hoppas att kevin skulle åka med så fick jens åka, vad fan är problemet???? så orättvist. Alla vet att jens är så mycket bättre på att sjunga än vad kevin är... ikväll var det plågsamt för mina öron så kevin sjöng free fallin, han totalt förstörde låten!! ne usch. Nu jävla ska erik ta hem detta och nästa fredag är det kevin som åker, han kan dra och spela fotboll istället!!
 
Nu ska jag ta och lyssna på Jens när han sjunger heart of gold för fyfan vad han är grym när han sjunger den låten, skulle tro att jag lyssnat på den tusen ggr snart ;) haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0