Onsdag.

 
Tja
 
Idag gick man upp tidigt redan vid kl 8, det ni inte illa för att vara mig det, MEN jag skulle ju med bussen in till stan för att umgås med syrran och fisan :) Så vi åkte ut till ikano och gick där en sväng, lunchade köttbullar på ikea och sen en sväng ut till ÖB, sen satt jag mig på bussen hem igen! Skönt att få en del av dagen att gå än att bara gå hemma och glo. Ikväll har bror och jag varit ute i berg på middag hos mammi och pappi, åhhhh mamma hade gjort sjukt god mat, smakade underbart, jag som var ashungrig med!
 
jaoo som vanligt när det är onsdag så äre tv kväll för mig hehe ;) myyyyyyyz.  anywaay vi hörs om någon dag eller två.... haha eller tidigare öhh. Puss och kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0