Julmys!

 
Heeeejj
 
Idag började med dagen med att dra och sola, fan vad det blåste ute då trodde jag skulle blåsa iväg hehe ;) När jag kom hem så slänge jag i ny färg i håret så nu är det riktigt svart igen, kände jag var tvungen och fräscha mig lixom kände mig totalt äcklig när jag vaknade så känns bättre när man försökt med lite solning och ny fräsch färg i håret ;) haha. Solning ger mig ny enerig!!
 
Annars i eftermiddag så har emelie varit här, vi hade det riktigt julmys här, bakade pepparkakor lyssnade på julmusik samtidigt som vi drack glögg och mummasade på skumtomtar ;) så mysigt!! Däckade sen ett bra tag efter allt gott vi käkade (jaaa det blev lite pepparkaksdeg man käkade med...hehe ) Vilket nog inte min mage kände var sådär jättebra, men men så värt! haha
 
bilden är tagen från google ;) våra blev inte riktigt såhär fina..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0