I'm friends with the monster that's under my bed

 
jaaa nu har man blivit dålig på att hålla uppdateringen på bloggen igång, men meeeeen det är la inte hela livet heller. Är ju mycket eftersom det inte händer sådär jääättemycket i mitt liv kanske men ja ;)
 
I måndags så träffade jag elin linn och sara, var länge se vi alla fyra sågs ihop, så medans sara skulle iväg på ett ärande så var vi barnvakt åt wilma nån timme lite mer, gick bra tills hon vaknade och var ledsen, vi försökte med allt och hon var nöjd emellanåt men till slut så somnade hon till en stund hos mig, naaaaaaw. Jahopp blev iaf massa skitsnack och fika på det. Efter det blev det en sväng ut till berg och träffade lovisa där, mys.Sen en kopp te med emelie på kvällen, mys måndag :)
 
Tisdag då. Gick upp tidigt för att följa med emelie på en grej, skriver inte vad ifall hon inte vill men jaoo..efter det så drog vi hem till henne och käkade lyxfrukost ihop, åhh så gott och så mysigt att äta frukost med någon, jag som alltid gör det själv :( När jag väl var hemma kunde jag inte hålla mig mer utan drog upp på vinden och hätade ner alla julsaker och slänge upp det, så nu är det riktigt mys här. Längtar till julafton fan :D hehe.
 
Idag dårååååååååå mycket chill dag, lite storhandling och sen har jag legat i soffan och kollat på under the dome, asså hur bra??? hur kan jag ha missat den innan lixom. Måste se mer :D Ikväll blir det att se greys anatomy och paradise hotell, jaaa jag har fastnat för det och måste glo för alla är så tröga :D whoop.
 
nee fan vad jag skriver, såhär blir det när jag inte bloggar på länge, skriver lixom en hel bok som ingen ändå orkar läsa ;) för ja det är inte så vettiga saker jag skriver haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0