Halloween

 
I fredags hjälpte jag till med flytten, tänk att lilla brorsan ska flytta hemifrån nu ;) så äre! Var sjukt opepp på festligheter i fredags men hittade jontes nerblodade skjorta i flyttkakoset så jaa bestämde mig för att gå på festen då. Så jag var zombie som jag alltid varit när man går på halloweenfest ;) hehe.
 
Hängde med emelie och hanni hos emelie ett bra tag innan vi drog vidare till festen, asså jaaaa blev inte så jättelänge vi var där, man har varit på roligare fester om man säger så :) hopp hamnade utanför gruvan sen?! jag gick aldrig in, pallade ickeeeee så jag gick hem, frös som fan för hade bara skjortan på mig lixom, hade ändå med mig jackan men nej den var tydligen för jobbigt att ta upp den ur väskan för mig, får skylle mig själv då. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0