Håller tummarna!

 
Hallååå där! Hoppas ni mår bra :) Jag har nyss vaknat till lite, haha nej har inte legat och sovit hela dagen tills nu, men somnade en stund nu ikväll, jag hade sån huvudvärk har det ganska ofta nu för tiden vet inte vad det beror på :( men men nu mår jag bra igen iaf!
 
Idag har jag varit i stan med mamma, jag gick en runda och lämnade cv och personligt brev, så nu känner jag mig duktig, kan ju alltid hoppas att det leder till ngt. På ett ställe jag lämnade cv så sa chefen faktikst att dom behövde extra personal, så snälla kan ni hålla tummarna för mig nu att hon ringer upp mig och att jag duger till det jobbet ;) haha annars kan jag lova att det är jag som kommer ringa och tjata hehe.
 
Nehee nu äre godistaaaaajm ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0