Fredag & Lördag

Tjaaaaa
 
igår var det riktigt mysimys på julmarknanden med mammi, finns ju inte så mkt att shoppa lixom men mysigt att bara gå där och få lite mysig julstämmning :) Tack för en mysig eftermiddag mamma <3

När jag kom hem var det bara att snygge till sig slänga i sig lite käk och sen gå vidare bort till bror på feeeezt, helt underbart att det regnade när jag gick dit då, blöööh bara för jag plattat håret och hade det utsläppt för kvällen...tur min vinterjacka åkt fram så man kunde gå med luvan över huvudet, såja håret överlevde haha. Hur som helst var en mkt trevlig kväll med mina goa vänner :D
 
Här är en mkt fin bild på wöbbin och mig från gårkvällen..
 

Och jaaaaahaa idag lördag, vaknade upp med typ världens mesnvärk från helvetet, assåååå avled ju nästan tur min värmekudde värmde gött så man kunde somna sött sista timmen innan man skulle upp för att dra till västervik. Tänkte att ja en varm skön dusch skulle sitta fint och när man hoppar in i duschen så är vattnet SVINKALLT, assåå fyfan hur jag en vred på kranfan så blev det inte varmt, så blev en förbannat snabbdusch det där, var inte skönt nån stans :( fyyy!
 
Har haft en fin dag i västervik iaf, förmiddagsfika med frallor hos farmor o farfar som alltid, sen vidare ner på stan och gå och dra lite. shoppade dock inget eftersom jag är fattigare än någonsin :( usch! Innan kvällsmiddagen hos farmor och farfar så tog syrran och jag med oss lilla lovisa bort till lekparken och lekte, hon älskar ju verkligen att gunga ;) haha gullisen!
 
Världens finaste mamma med världens finaste dotter, älskar er så mycket <3
 
En bild på dagens Mickis också ;) hehe
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Och vi älskar dig!!! <3

2013-11-17 @ 00:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0