Ekenäs nästa

 
Its fridaaaaaay, härligt! :D
 
Ska snart göra mig iordning tänte jag, för mamma och jag ska på årets första julmarknad i Ekenäs, myyys. Dock ingen vidare julkänsla eftersom det inte är snö ute, men lugn jag saknar den ändå inte räcker lixom om det är snö veckan innan jul typ ;) 
 
Ikväll blir det inflyttningsfest hos min kära bror, kommer bli hur kul som helst!! Ska försöka att inte köra på för hårt eftersom jag sagt att jag ska med mamma och pappa till västervik imorgon....dom skulle visst åka runt 10 tiden på förmiddagen...fifan får väl se hur pigg man är då :P vet ju hur extremt bakis jag kan bli, men var fan länge se nu, skönt det!
 
HAHA taggga fest dååååååå ;) whoop
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0