Bebismys och tacoskväll

 
Efter af så mötte jag upp Sara på sandelius, var myket mysigt. Vi drog sen hem till sara och bara chillade, satt och snackade och jag passade på att mysa massor med Wilma då hon var vaken, assåå hon är så himla sööt åhhh. Jag hoppas verkligen att vi forsätter att ses såhär ofta så att jag kommer få en betydelse för wilma i hennes liv. 
 
Jahoooppp sen mötte jag upp mammsen på willys så handlade vi till tacos, så blev tacoskväll ute i berg, så jävla gott var så sugen påt! Så jaa nu är man hemma och laddar upp för en tv kväll, 21-23 är man ju uppbokad i soffan på onsdagar vet ni ju...greys och chichago fire ;)
 
Sjukt fort vad hon växer, så himla stor nu helt plötsligt <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0