20 november

 
Hej! :)
 
Idag har man varit på af en sväng i jobbrummet, hehe jippeeeeee. Efter det så gick jag bort till Sara och Wilmis och hälsade på, fick så himla gott fika sara hade bakat, vilket mästerkock eller mästerbagare kanske man säger? ;) haha. Anyway behöver jag säga att jag gosade med Wilma? tsss. mys.
 
Åkte sen ut till berg där syrran med familj var. Så busade en hel del med Lovisa, min älskade lilla gullunge! Hon är så duktigt på att prata, försöker nästan alltid upprepa och säga orden man själv säger. Käkade kroppkakor som mammi gjort, fan så gött det är då!! :D Och ja såfort jag kom hem nu ikväll så kom emelie förbi på en köpp te,  jag gillar att ha sällskap om man säger så haha.
 
Men nuuu är jag ensam, eller ensam och ensam jag har ju alltid lille Billy och Vince här såklart ;) Men som vanligt så blir det tv kväll för min del ikväll. Imorgon blir det linköping med mamma, jag ska ta med mig personligt brev och cv och söka lite jobb, kommer känna mig så duktigt efter det :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0