nämen tjeneeeee

 
Nämen tjenaaaare, läget med er mina kära läsare som inte är såååå jäkla många nu för tiden hahaah konstigt ? nej kanske inte så kul o gå in här när jag aldrig skriver nått öhhhhhhhh.
 
Hopp har varit lite sjuk såhär efter midsommat men bättringsvägen nu! gött mooooooooos. så sjukt var dålig i tisdags och låg hemma o vilade lixom sen skulle mamma o jag handla lite grejer på willys sen helt plötsligt där inne så kände jag hur yr jag blev och det bara svartnade och jag svimmade assååå ofta?! fyfan så scary, kändes rätt dumt o sitta där mitt på golvet vit som ett lakan i ansiktet men men, fick komma in i personalrummet o fick vatten o banan så mådde la lite bättre sen men ja blä. sen väl ute i berg så mådde jag fortfarande konstigt slutde med att jag spydde två ggr.:( :(
 
var på vc igår angående detta men inget fel hittades...skönt det kanske så var väl bara nått tillfälligt :/ Hoppp nu tänkte jag gå och möta upp min tjocka kompis sara nere på sandelius så ska vi äta/fika eller nått, myyyz lixom. 
 
imorgon blir det sjukan sen vidare till väsrtervik med emelie, åhhhhh längtat efter denna helg!! :D blir awesome.
 
Pössssss! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0