Rubrik var det ja...

 
Tja! :D
 
Idag har jag inte gjort sådär jättemycket, tog mig en promenad ut till berg vid 11 och fyfan så varmt det var när solen var framme idag, gick med uppknäppt jacka för hade fan svettats ihjäl annars haha. Väl framme så blev det en kaffe med brorsan sen kollade vi lyxfällan och chillade bara, fick nått jobb sökt där med, bra mickis! Drog mig hemåt vid tre tiden och sen kom emelie över till mig på lite te, treevlans assååå. Hopp så såg min väldigt händelserika dag ut ;) Skulle vara hurtig och ge mig ut på prmenad ikväll igen men vafan blev väl nån kvart jag var ute innan jag höll på att dö av mitt skoskav så gick hem igen..........haha så vare! fifan
 
Blev för övrigt glad över att mina nya töjningssmycken har kommit, wieeee nu blir det att töja upp till 12mm sen får det nog vara bra. Har inte töjt på hur länge som helst men 12mm var ju mitt mål så att ;) haha. Kommer iaf bli hur läckert som helst iaf när man sätter i den där tunneln, like it! Så just nu bränner det rätt skapligt i mitt lille stackars öra..haha myz. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0