Nobody knows.

 
Heeej på er! Så grymt lyckad kväll igår säger jag bara, jonte kim och emelie kom hit till mig först så drack och åt lite göttt, färska räkor och grejer , det ni! ;) Sen dök min fina hanna upp efter 9 för hon hade ju jöbbat som vanligt......haha . Blev sen natt och bar och ja det var fan rätt så trevligt där nere vetefan vart tiden tog vägen, hopp blev lite efterfest här med eller nått i den stilen höhö. 
 
Idag så kändes det ju att man hade haft det roligt igår..haha fy mådde nått så sjukt illa så sov till 13 då jag mådde lite bättre. men nu mår jag prima igen efter att ha fått i mig lite käk :) hopp får se vad denna dagen bjuder på annars då... ska iaf ta mig en lååångt varm dusch nu! 
 
tog fan inga bilder igår förutom dom här.... kul mickis....kul. haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0