Saturday night

 
Hallååå där..
 
Igår blev det stan med mamma, trots at vädret var sisådär, men vi kom fram iaf. Blev nån julklapp köpt iaf hittade mig en tröja sen en klänning, men är osäker på den jättefin och så men tajt haha är inte så förtjust i när det sitter åt, vore snyggare om man vägde 20kg mindre! men men..
 
Var så sjukt innan vi skulle hem var vi i sturefors en sväng, stack in på ica där och poliser och grejer var det där, precis innan vi kom dit hade det varit rånförsök och vad jag fattade hade han hotat folk med kniv, fy så läskigt jävla idioter det finns!! skaffa ett liv lixoooom..
 


Idag, lördag drog mamma, pappa och jag till västervik för att shoppa, kom iväg ganska sent så blev inte så mycket tid på stan haha men ännu en klapp köpt idag ;) Hälsade även på farmor och farfar innan vi skulle hem. Kan säga att det var sjukt kallt i västervik, blåste ju som fan vilket gör att det blir 10000ggr kallar så nu sitter jag fullt påklädd här hemma med tjocka mjukisar, tröja och fodrade strumpor :D helt awesome och sitta inne och mysa när det är kallt ute.
 
Ne nu blir det forsatt mys i soffan, ska ta fram lite ostbågar med...... ;) hehe göötttttt
Ha en bra lördagskväll folk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0