Let it snooooow, tralalaalalaaa

 
Jahaa då var den första riktiga snön här, ska ge mig ut och leka, bygga snögubbe och grejer ;) hehe nää kanske inte jag är inte så förtjust i snö om jag ska vara ärlig, visst det är fint och så och det blir ju lite ljusare nu i vintermörkret men jaa tycker mest det är kallt och jobbigt. Förstår att alla barn är hur lyckliga som helst nu iaf, det var iaf jag när jag var liten, lekte massor i snön ;)
 
Mamma och jag hade tänkt att dra till stan idag men får se om hon vill ge sig ut och köra i detta väder, blåser ju så sjukt mycket med. Skulle verkligen behöva åka till stan och shoppa lite julklappar, inte köpt en enda än! :( Något jag måste ha är en ny laddare iaf, en viss kissekatt hade käkat upp min inatt, herregud kan det vara typ den tionde laddaren han biter sönder??? fattar inte varför han ska bita sönder dom :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0