Julpyssel

 Tjenaaaa
 
Idag har jag och brorsan varit en sväng nere i jobbrummet, vi hade så himla roligt där :D whooooop eller inte såklart, fanns inga vettiga jobb att söka så hoppas inte min handledare bryr sig så mycket om det, tycker det är så onödigt att söka bara för att, lixom varför ska man söka typ undersköterska när man inte ens är det? Jag får ju ändå inte jobbet. bättre att söka jobb man har chans att få, tycker jag iaf och de flesta andra ;)
 
Anyway sen gick vi hem till mig och fikade ihop och så pysslade vi med att göra marsipanfigurer, så det blev tomtar, grisar och snögubbar, riktigt fina måste jag säga! Så mammi fick dom av oss så satt hon dom så fint vid pepparkakshuset vi gjorde vid första advent :) 
 
Du är den bästa bror man kan ha! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0