Helgen!

 
Vilken helg säger jag bare :) Fredagen blev riktigt lyckad, var hos hanni och drack alkohol och käkade godis, dipp morötter ja allt möjligt lyxkade vi till det med. Fick ju blir vårat lille julmys för nu ses vi väl inte förns efter julafton lixom. Hur som helst så drog iaf emelie och jag ut sen, hanni skulle ju upp och jobba så hon valde att stanna hemma.
 
Vi hamnade iaf på harrys, och fyfan när gunter skulle uppträda så stog vi ju längst fram som om vi vore helt besatta fans, men vafan kul ju ;) Dog när han väl kom upp på scenen, vilket skämt :D fick mig ett gott skratt iaf! Höll ju för övrigt på att dö av att stå längt fram, nästan som jag var på darin konsert hahah trängde mig sen ut därifrån kändes som man skulle svimma lixom. ja ja nog med det. dansades sen en hel del iaf :D whooop. Rolig och vad ska man säga äventyrlig kväll, vad säger du em? ;) hehehehe
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0