Fredaaaaaaag yeeej

 
Hej på er, fredag den 20e idag och 4 dagar kvar till julafton.. ;)
 
Igår var fan ingen bra dag på alla sätt och vis, mådde inte så bra. Kände mig himla konstig när jag gick en sväng på stan, kändes som jag skulle spy eller svimma emellanåt, kan vara så att kroppen säger ifrån, är nog bra att jag är hemma och inte gör ngt såfort jag mår dåligt. För i sommras då jag oxå kände mig sådär konstig och svimmade på willys så var jag ju lite"halvsjuk" så ja jag vet inte, lära sig att lyssna lite på kroppen ibland kanske...men är ju roligare att göra saker än att ligga hemma och vila ;)
 
Sen vet jag inte vad det var med mig igårkväll, kände mig så himla otillräcklig och dålig och ja allt. bröt ihop totalt här hemma. behövdes nog. Idag känns det bättre! hatar mina utbrott jag får, då hela världen rasar :( jaja. Idag blir det bara att VILA, för ikväll ska jag umgås med mina brudar, var så sjukt länge sen <33 åhhhmys. Joo förresten jag ska nog ta mig en 20minutare i solariumet med, hihi :)
 
Sakna för övrigt sommaren och att vara såhär brunis :( 
ett plus till bilden, ser ut som jag har världens snyggaste rumpa nästan vad bilder kan göra ibland ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0