Finmiddag!

 
Hej :)
 
Har ikväll haft mamma, pappa, mormor och brorsan på besök här. Jag bjussade på smörgåstårta jag gjort själv, himla duktig man är va? ;) Kan säga att den blev populär, blev en liten bit kvar som jag kan käka imorgon med, awesome :D Sen till dessert hade jag gjort en vitchokladmousse så tror mina gäster slapp gå hungriga härifrån hehe. Har diskat upp disken nu med så nu blir det bara chill resten av kvällen :)
 
Mår för övrigt lite halvdant, bihålorna som dummar sig lite, ont i huvudet när man rör på det, hoppas det inte blir värre bara, för på fredag ska man dricka och umgås med min två bästa vänner <3 kanske utgång på det hehe. 
 
gammal bild på en blond mickis ;) hihi
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0